dinsdag 24 april 2018

Easter

Hallo allemaal, 

Hier ben ik weer met een layout voor jullie. Het was Pasen en wat is er niet leuker dan de allereerste keer in mijn kleindochters leven eitjes te gaan zoeken. Dat moet ik natuurlijk vastleggen met een layout.


 De ondergrond is gemaakt van een stempel die ik met goud Tinsel embossingpoeder op papier heb gezet en daarna nog met Distress oxide Shaded Lilacheb herhaald. Langs het embossingpoeder ben ik in gaan kleuren met aquarelle verf. Ik heb voor de kleur geel gekozen omdat het natuurlijk Pasen is. Ook de bloemen heb ik ingekleurd met aquarelle verf.


 Het Noor! designpapier Feeling Crabby 6011/0559 heb ik gebruikt voor de vlinder Crafty Cocktail -Butterfy. Deze is ook van Noor!

6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby

Het papier heb ik verder terug laten komen in vlaggetjes onder de tekst en daar heb ik de foto mee gemat. De lila stipjes heb ik met een Pearl maker gemaakt. 


 Links van de foto heb ik het mooie randje 6002/1042 gezet.


Stencil kit Heart 6002/0991 heb ik ook deels met Gold Tinsel embossingpoeder bewerkt.

6002/1042 Blauw Border Vlinders

Zo dit was weer mijn layout voor jullie.  Ik wens jullie een fijne dag toe en tot de volgende keer!



lieve groetjes 
Annette

2 opmerkingen:

  1. Leuk Annette, word altijd zo blij van jouw lay-outs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen