vrijdag 14 juli 2017

Tina Dag

Vorig jaar september ben ik met mijn lieve vriendin Silvia en haar twee knappe dochters naar de Tinadag geweest. Het leuke Scr@p stencil van het minialbum is een leuke manier of foto's van deze dag te verwerken en kado te geven aan de meiden. Een leuke herinnering!


Ik heb de buitenste twee flappen dichtgeplakt en tags gemaakt die je in deze "mapjes" kunt schuiven.


Op deze foto's kun je dr achterzijde van de flapjes zien.



Zoals je ziet heb ik in dit boekje ook de Scr@p stansen gebruikt. 


De stans van Love kun je op vele manieren gebruiken. Ik heb hier een banner achter het woordje Love geplakt waardoor het goed uit de pagina komt. 


In dit boekje heb ik ook vele andere stansen van Noor! Design gebruikt.


Bovenaan deze pagina heb ik een stukje van een Scr@p mask stencil verwerkt met structuurpasta.


Uit dezelfde set komt deze mask van Nee Happy. Deze heb ik gemaakt met versamagic inkt en gejat op een bijpassend kleurtje cardstock.


Het design papier dat ik gebruikt heb in dit minialbum is van Noor! Design. Een mix uit de set Secret Garden en Dirty Pastels.


Leuk dat je een kijkje bent komen nemen op mijn blog. 

Creatieve groetjes,

Dais🌸

1 opmerking:

  1. Super leuk boekje geworden. Altijd goed om van zo'n leuke dag een boekje te maken op wat voor manier dan ook! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen