maandag 10 april 2017

Sketch Challenge #12

Hallo allemaal,

Er is in de maand april weer een sketch challenge. En daar heb ik deze kaart als voorbeeld voor gemaakt.


Ik ben weer met lichte kleurtjes designpapier aan de slag geweest. Deze designpapiertjes zijn van de A4 vellen,  Carpe Diem - 6011/0518. Ik vind dit persoonlijk schitterend papier.  

6002/0357 Blauw Rand

De sketch heb ik nagemaakt waarbij ik alle lagen gemat heb op kraft papier. Het lieve plaatje komt van de knipvellen 6013/0341- Animal Greetings. De stansmal,  6002/0537, die je bij de challenge moest gebruiken heb ik ook uit kraft gestanst en voorzien van een doily ( taarkleedje).


En zijn de vlaggetjes. van de "One of a kind"set 6002/0799 niet leuk?  De letters worden er meteen uitgestanst. Zo kan je zelf allerlei vlaggenlijntjes maken met diverse teksten in diverse kleurtjes.
Er zit ook een stansje bij om de vlaggetjes te matten. En de uitgestanste letters kan je weer gebruiken om ergens anders op te plakken.


Wil je ook mee doen met de Sketch Challenge? Klik dan op onderstaande sketch en lees hoe het in zijn werk gaat.


Allemaal een hele fijne dag!


2 opmerkingen: