maandag 23 januari 2017

My Little One

Hallo allemaal,

De buurvrouw van onze dochter gaat binnenkort bevallen. We weten niet wat het gaat worden maar onze dochter denk dat het een meisje word, dus heb ik op haar aanraden maar eerst een meisjes kaart gemaakt.


En daarvoor heb ik veel papiertjes gebruikt van de leuke en handige  La Vie est Belle stansblokken. Leuke papiertjes en stansje allemaal netjes op kleur bij elkaar. En ook nog lieve plaatjes erbij. Ik vind het geweldig.

6011/0384 stansblok Baby

De basis is een shape art van Doobadoo en die heb ik in het roze gemaakt. De designpapiertjes komen dus uit het stansblok. En omdat ik schudkaartjes nog steeds erg leuk vind om te maken heeft deze babykaart ook een schudgedeelte gekregen. Eentje met een doorkijk, dus aan twee kanten mica. Zo kun je het leuke lieve plaatje van de voetjes nog zien door de glitters heen.


En met zo`n glitterend schudgedeelte past deze tekst er prima bij.

6002/0638 One of a Kind Baby

Zie je die leuke veiligheidsspeld? De zit bij de one of a kind baby set 6002/ 0638.


En de kinderwagen, die heb ik twee keer gestanst. 1 keer uit roze en 1 keer uit wit. Deze heb ik op elkaar geplakt, zo krijg het een heel klein beetje van beide kleurtjes te zien.

6003/0038 Vintage Flourishes blad 2

Met nog wat kant, parel en natuurlijk een bloementoefje mag wat mij betreft de baby komen. En hopelijk een meisje whahaha, anders moet ik er nog een in het blauw maken ;)



1 opmerking: