zondag 25 december 2016

Het jaar van Janet

Hallo allemaal,

Het jaar is al bijna weer voorbij. Ik kan het bijna niet geloven dat we alweer naar 2017 gaan. Wat vliegt de tijd voorbij, hebben jullie dat ook? We hebben dit jaar weer veel leuks gedaan met Noor!Design waar ik ook dit jaar weer met plezier jullie van alles heb mogen laten zien, en bij workshops heb laten maken.

Als afsluiter van het jaar hebben we natuurlijk even een terugblik waar we allemaal dezelfde vragen zullen beantwoorden. Nou, daar gaan we dan,

Hoe zag jouw jaar eruit bij Noor! Design?
Mijn jaar was weer ontzettend leuk! Al die mooie spullen die elke keer op de markt gebracht worden, waar we dan, voor jullie, weer leuke voorbeelden mee mogen maken is elke keer een feestje. Ook dit jaar waren de vriendinnendagen weer supergezellig en ik hoop er nog diversen mee te mogen maken !

Wat wat jouw persoonlijke hoogtepunt bij Noor! Design in 2016?
Dat is een lastige vraag, ik heb er wel meerdere.
Maar als ik dan moet kiezen dan is het toch wel het magazine.
En dan vond ik zelf mijn dubbele pagina met de
sea life kaarten helemaal top!

Wat denk je dat 2017 gaat brengen voor Noor! Design?
Ik denk dat we weer een heleboel creativiteit gaan brengen.
Als ik nu al bedenk wat er allemaal nog gaat komen dan krijg ik de kriebels al. Ook de online avondjes , de SOL, zie ik al met plezier tegemoet. Het is altijd gezellig om met heel veel dames online een creatie tot stand te brengen.

Wat vind je zelf je mooiste Noor! Design kaartje van 2016?
Na wat zoeken had ik vier kaartjes gekozen. Maar ja, ik kan er maar 1 plaatsen. Dan is het deze geworden. Ik ben dol op deze kleurtjes en de vlinders vind ik zo mooi!



Dan heb ik de vragen beantwoord en rest mij nog als laatste jullie een geweldig kerstfeest te wensen en een heel creatief en gelukkig 2017!

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk om ook jouw verhaal te lezen! Enige kaart. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou verhaal is ook leuk om te lezen Janet!
    Je kaart is inderdaad heel erg leuk.
    Ook jij de beste wensen voor 2017
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen