vrijdag 11 november 2016

Winter

Goedemorgen allemaal,

De temperatuur daalt en zo langzamerhand komen we in de winter sfeer. Ook het ATC blog van Noor
organiseert voor de maand November een nieuwe swap, met het thema Winter.



Voor die gelegenheid heb ik deze ATC's gemaakt. Door op de bovenstaande foto te drukken kom je op de ATC pagina. Doe je gezellig mee met de swap?


De besneeuwde boom komt uit de  One of a Kind Herfst set {6002/0636} van Noor .


Ik heb gebruik gemaakt van het papier uit de set Crafty Boutique Winter Wishes {9100/0302}.

9100/0302 Crafty Boutique Winter Wishes

De "sneeuwdruppels" zijn korrels embossingpoeder.



De maan is een cirkel gesneden uit vellum,  waarvan de randen bewerkt zijn met een sneeuwpen. 


De stempeltekst {Winter Wishes Clearstamp Stars 6410/0124} heb ik mooi scherp gekregen door zwarte embossingpoeder te grbuiken.

6410/0124 Winter Wishes Clearstamp Stars

Ik wens jullie een fijn en creatief weekend toe!

2 opmerkingen:

  1. Wat lang geleden dat ik bij jou op je blog langs ben geweest.Wat een prachtige ATCkaartjes,heel erg leuk gedaan! Het is heerlijk knutselweer ....ook bij ons in Zuid-holland.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen