donderdag 10 november 2016

Het landgoed van de Sint

Hallo allemaal,

Vandaag mijn berichtje over het landgoed van de sint.  Wisten jullie dat Sint tijdens zijn  verblijf in Nederland verblijft op zijn  landgoed in Duinrell? En Dante en ik mochten daar op bezoek komen. Om dat ook aan jullie te laten zien heb ik er met als basis van de huisjes mal van Dutch Doobadoo een mini album van gemaakt.


Van het dikke joy kraft cardstoch heb ik een basis gemaakt en deze beplakt met design papier uit het wood blok (6011/0304) en  berry sweet (6011/0316).


Op de voorkant heb ik een kader gemaakt met een blauwe mal(6002/ 0258) Daarop de titel gemaakt met alpha letters.

6002/0258 Blauw Ovaal (4st)

Het boekje is gebonden met de cinch (mijn beste vriend op dit moment)


Tussen de pagina's  heb ik Mica bladzijdes gemaakt en deze bewerkt met silouettes van bomen (6092/0636) huisjes en natuurlijk de Noor! Maan (6002/0286).


Door het boekje heen heb ik weer teksten geplakt, om ons verhaal vast te leggen.


De Noor kadootjes en de auto heb ik verwerkt , want kadootjes(6002/ 0350)lagen er genoeg hoor op het landgoed.


Het boekje klapt aan alle kanten open en zo kom je steeds weer een verassing tegen.


Langs de randen  heb ik hier en daar gestempeld om het boekje een stoer uiterlijk te geven met de stempel uit de sending messages collectie (6410/0204).


Prachtig vind ik de stoere gear  clock van Noor! (6002/0634).


Hier nog een kiekje van de sint , daarvoor zijn we tenslotte naar het landgoed gekomen.


 Ik hoop dat jullie het leuk vonden even mee te gaan op bezoek bij  de sint, helaas is bij ons ook dit tijdperk afgesloten want ook Dante weet hoe het zit.

6002/0634 Gears tandwielen + klok

We blijven het gewoon vieren hoor want ik hou zo van dit kinderfeest!

2 opmerkingen:

  1. Het leukste feest van het jaar, al die lieve kindergezichtjes .... Ik kijk elk jaar naar de intocht van de Sint op TV. Lekkers bij de koffie en genieten maar. Jouw boekje is een topper, prachtig uitgevoerd met hele leuke details en daardoor een geweldige herinnering aan deze mooie tijd van het jaar. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen