maandag 7 november 2016

Christmas Carol

Hallo allemaal,

Jullie hebben ze vast al gezien, die prachtige  nieuwe papierblokken met de voorgestanste plaatjes. De  "Lavie est Belle - Christmas Carol". Ik heb er de volgende kaart mee gemaakt.


De basis is een kraft van 13 x 16 cm. Hierop heb ik het rode designpapier geplakt. Daar weer op heb ik een kraft van 12 x 12 cm geplakt. Deze heb ik eerst gestanst met de mooie vierkante blauwe siermal, welke ik er weer in heb geplakt. 


Daar achter een beige designpapier uit het blok. Het plaatje van de vogeltjes, de bingo kaart en het tekstje zitten ook allemaal in het blok.



Het zijn toch zulke leuke plaatjes. Ik heb om de kaart ook nog een touwtje gestrikt zodat het net lijkt of hiermee het bingo kaartje vast zit.  


En het kleine tekst bannertje heb ik bovenaan met een stukje foamtape geplakt. Zo kun je dus heel snel een kaartje maken, maar je kan het natuurlijk ook zo druk en vol plakken als je wilt.

Ik vind het in elk geval superleuke paper pads!

2 opmerkingen: