zaterdag 12 november 2016

Bloghop La Vie est Belle

La Vie est Belle... ja ja dames wat is het leven mooi he? 

Om te vieren dat ons eerste nieuwe stansblok "La Vie est Belle - Christmas Carol" onlangs uit is gekomen hebben we een bloghop georganisserd. Het stansblok bestaat uit designpapier en daarbij passende stansvellen met leuk heel veel leuks zoals labels, banners, tags, bingokaartjes, postcards en nog veel meer. En dit dus allemaal als handige "uitdrukkers". Ideaal voor het maken van kaarten, pocket peters, ATC kaartjes, scraplayouts en zelfs je December Daily!

Het blok ligt nu in de hobbyspeciaalzaak voor € 5,99. Je krijgt hiervoor 6 stansvellen en 12 vel designpapier.

6011/0382 stansblok Christmas Carol

De Noor meisjes stonden natuurlijk te popelen om voor jullie met dit nieuwe stansblok aan de slag te gaan. Stuk voor stuk willen ze jullie een creatie laten zien gemaakt met dit blok. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:



Corina


Maar wil je meer zien dan zul je toch echt even langs alle blogs moeten hoppen.

Je start met hoppen bij het blog van 



Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 12 november t/m 13 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! 
Wat die prijs is raden jullie natuurlijk al: het stansblok!




We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!


22 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten zijn er weer gemaakt. Ik heb ze met veel plezier bekeken. Alleen van Corina werkte de link jammer genoeg (nog) niet. Ga steaks nog eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen bij langs geweest, straks nog even langs Corina, de link werkt niet, allemaal schitterend voorbeelden, wat kun je met dit stansblok toch vele mooie creaties maken...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie dingen heb ik gezien ik ben heerijk aan het hopen geweest. Veel moois gezien. Ik ben nu snel weg want ik moet het stansblok nu echt hebben. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig al die mooie kaarten etc. Heb leuk gebloghopt en weer inspiratie opgedaan. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben de meisjes van NOor weer hun best gedaan! schitterende kaarten. Daar krijg je wel inspiratie van. Het papier is echt super de sup. Leuk voor kerstkaarten, een lekker warme uitstraling. Ik zou dit papier best willen winnen hoor. Bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren ben ik in de plaatselijke hobbyzaak geweest om dit blok aan te schaffen, helaas uitverkocht!
    De dames hebben weer goed hun best gedaan en ons laten zien dat je alle kanten op kan met dit mooie blok!
    Bedankt voor de inspiratie..

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo gedaan met hoppen en op Caz begint net Game of Thrones , 4 afleveringen na elkaar , vlug gaan kijken , net op tijd , veel geluk met het hoppen dames
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allemaal bedankt voor de leuke Bloghop, en wat een prachtige creaties heb ik weer gezien.
    Hele mooie materialen gebruikt.
    Inspiratie genoeg gekregen. Man gaat vanavond computeren en ik lekker knutselen, kaarsjes aan onze Zaterdag avond gaat beginnen.:)
    Allemaal, ook de hoppers een fijn weekend en groetjes, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Langs alle creaties gehopt en wat hebben de dames weer mooie creaties gemaakt met dit fantastische blok.
    Deze blok is echt een must have. Echt geweldig alles voor het maken van een mooie creatie in een blok. Helemaal super.
    Dank je wel allemaal voor jullie inspiratie
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk te zien wat iedereen gemaakt heeft! Gelukkig had ik tijd voor de bloghop, lukt me niet altijd, helaas, want wat is het leuk! Dank jullie wel voor al de mooie creaties en inspiratie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe bloghop, zo leuk om al die verschillende creaties en stijlen te zien met één en hetzelfde mooie blokje, prachtige warme kerstkleuren, toffe teksten en extraatjes! Als we hier geen insiratie opgedaan hebben!
    Dankjewel voor al jullie moois!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh Wat een geweldige creaties allemaal, zoveel om te zien en zoveel ideeën die je dan krijgt.
    Geweldige blok waar je veel mee kunt doen, dank jullie wel om dit te laten zien.
    Groetjes Lutgart

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stuk voor stuk weer prachtige kaarten. Bedankt voor de inspiratie.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige creaties hebben de dames er weer van gemaakt. Hier heb ik een aantal leuke ideetjes opgedaan! Het blok gaat op mijn verlanglijstje!!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke creatie's heb ik gezien langs de reis langs al die meisjes/dames die zo"n mooie dingen kunnen maken! Bedankt allemaal en ik hoop nog lang van jullie creaties te mogen genieten/leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijk veelzijdig blok. En wat hebben jullie weer je best gedaan om ons ermee te inspireren....En ik kan je zeggen: dat is zeker gelukt...het was weer genieten dank jullie wel dames

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk veelzijdig blok. En wat hebben jullie weer je best gedaan om ons ermee te inspireren....En ik kan je zeggen: dat is zeker gelukt...het was weer genieten dank jullie wel dames

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Op deze regenachtige middag ben ik langs alle blogs gehopt...wat een prachtige kaarten heb ik weer voorbij zien komen ...weer even genoeg inspiratie opgedaan...dus ga nu snel zelf aan de freubel.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave creaties heb ik gezien die je met het nieuwe blok kunt maken!
    Echt een leuk en gaaf sint kadootje! Dus hij gaat op mijn lijstje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen