dinsdag 6 september 2016

Lavendel

Hallo allemaal,

ook deze maand is weer een sketch challenge in onze speciale Noor!Design Challenge groep.Je hebt nog even de tijd om mee te doen, want deze challenge loopt tot eind september en je kunt er een leuke prijs mee winnen!



Dit is de sketch , die we deze maand gebruiken met de mooie  mal 6002/0421. Dit is 1 van mijn favoriete Noor mallen! Dit is mijn voorbeeld kaart voor jullie :


Voor een sketch challenge kies ik eerst m'n designpapier en daarbij passende kleuren cardstock en een plaatje. Dan maak ik eerst de basis met daarop de sketch van september. 

6011/0501 Paper bloc Lavendel

Ik heb gekozen voor het mooie lavendel designpapier 6011/0501.


Deze maand staat deze mal in de spotlights 6002/0421. 

6002/0421 Noor! Design Blauw Rechthoek frame + inhoud

Ik heb hem uitgestanst in craft kleur, ingekleurd met distress inkt vintage photo, daarna heb ik hem gemat op paars papier.


Hierbij hoort natuurlijk het mooie bijpassende lavendel stansje 6002/0541.

6002/0541 Stansmal Lavendel + Strik

Deze heb ik in groen uitgestanst en in het paars, van het paars heb ik de steeltjes eraf geknipt en op de groene basis geplakt.


 In de sketch is ook een banner verwerkt, daar past deze mooie banner natuurlijk mooi  6002/0386.


Ik heb er deze keer een cadeautasje van gemaakt, ook aan de binnenkant komt het prachtige lavendel papier 6011/0501 helemaal tot zijn recht.



Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!

6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)

Vind je dit ook leuk dan kan je nog meedoen. Kijk dan even bij de Noor!Design Challenge groep.

1 opmerking: