maandag 19 september 2016

Garden

Hallo allemaal,

Vandaag weer een creatie van mij. Wat vond ik de "one of a kind"set herfst 6002/0636 toch leuk! En niet alleen maar voor de herfst te gebruiken. maar op diverse creaties kan je er wel iets van kwijt.


Zo heb ik dit gietertje gemaakt van Kraft papier en bekleed met designpapier. Daar op de "kale" boom die van de "one of a kind"set is.

6002/0372 Garden Hekje

Voor de boom heb ik het sierhekje 6602/0372  gezet die ik bewerkt heb met embossingpoeder 
zodat hij een beetje roesterig lijkt. 


En kijk het schattige vosje nu eens voor het hekje zitten. Ook deze zit in die "one of a kind" set. Met nog een paarse strik bovenaan en een ingekleurde magnolia vond ik het vol genoeg.

6002/0636 One of a Kind Herfst set

Dan nog een ideetje van mij:
Zoals je ziet staat het hekje een beetje gebogen. Nu moet dit natuurlijk in de envelop ook zo blijven. Wat ik doe is het volgende, Gebruik een lijmpistool en doe de lijm op de achterkant van in dit geval het hekje. Buig het in het model dat je wilt en laat het drogen/afkoelen. Dan kan je het opplakken en zal het na indrukken weer terugveren. Dit is ook heel handig met een banner. Pas wel op je vingers...

Tot de volgende keer en een fijne dag!

 

0 reacties:

Een reactie posten