zondag 19 juni 2016

Proficiat

Welkom hier leuk dat je een kijkje komt nemen. Vandaag aan mij om jullie hier weer een creatie te laten zien.


Vandaag een vrolijk kaartje gemaakt met Noor! design Botanical paper bloc 6011/0313 Welke ik met verschillende design papiertjes heb opgebouwd. Natuurlijk zijn er ook weer wat stansmallen voor de dag gehaald om mijn kaartje verder te pimpen. Een tag altijd leuk om ergens tussen te steken.


Autumn - Klimop 6002/0456 bijna onmisbaar voor mijn kaartje, wat gebruik ik deze mal toch veel!


Onder het stempeltje nog een stukje ribbel karton verwerkt... geeft altijd zo'n leuk effect.



Ook een tekst stempel mocht niet ontbreken hiervoor heb ik de combi van banner stans en stempel voor genomen.  Er is inmiddels ook een sheet uitgekomen met alleen Nederlandse teksten,zo gaaf!


Noor! design - Stempel banner teksten - 6410/0410 en Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st) 6002/0386


Voor de liefhebbers ik heb de stempel van Mo Manning. Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, 

2 opmerkingen: