maandag 27 juni 2016

Noor! Design Challenge Juni

Hallo allemaal,

Je hoeft je met Noor!Design echt niet te vervelen, of je inspiratie kwijt te zijn, want er is van alles te doen. Zo is er ook elke maand een challenge met een sketch. De maand juni heeft deze sketch gekregen en we willen dus graag kaarten zien aan de hand  van deze sketch, en wie weet win je er nog een leuke prijs mee.


En om je al vast wat voorbeelden te geven hebben we met het team diverse voorbeelden op het challengeblog staan. Daar staat ook deze voorbeeldkaart van mij bij en die zal ik hier even voor jullie beschrijven.


Nadat ik mijn papier keuze had gemaakt heb ik alles gesneden, gestanst en er een afdrukje bij gekleurd. Ik heb er voor gekozen om alles te "matten" op kraft en ook de stans- blauwe mal, 6002/0304  heb ik uit kraft gehaald.  Nadat ik alle papiertjes opgeplakt had heb ik er nog bloemen en een klein strikje op verwerkt. 

Vind je dit ook leuk dan kan je nog meedoen. Kijk dan even bij de Noor!Design Challenge groep.


Veel succes !

0 reacties:

Een reactie posten