donderdag 7 april 2016

Together


Hallo allemaal, 
Het is weer Donderdag en mijn beurt om het blog te vullen. Ik heb 2 layoutjes gescrapt voor in het boek van mijn dochter.  Het zijn foto,s van haar en ons hondje Jack. 


Hier zie je de layouts naast elkaar, als basis heb ik kraft beplakt met het paperpad budding spring (6011/0317) Langs de randen heb ik op het design papier wat gestempeld met een swirl stempel(6410/0075)


 In de hoeken van de foto,s heb ik de swirl stans (6002/ 0359) gestanst en op kleur gemaakt met distress inkt.  De prachtige bloemetjes zijn vintage flourishes  ( 6003/0065) met een drupje parelpen. 


Omdat ik vind dat scrapbooking meer is als een foto plakken met zoveel mogelijk dure materialen  eromheen, vind ik het heel belangrijk om het verhaal van het foto moment erbij te verwerken. 

6002/0359 Vintage Borders Swirl

Deze teksten maak ik met de printer en plak ze in reepjes op. 

De mooie tekst love is een stempel van Noor (6410/0312) die ik in bijpassend groen  gestempeld heb.

6410/0312 Stempelset I am SORRY

De pagina,s gaan het boek in, ik weer verder en tot snel!

1 opmerking: