donderdag 24 maart 2016

My boy

Hallo dames ,
Het is weer even geleden maar ik ben weer aan het scrappen geslagen. De oude passie is weer helemaal terug!  Ik vind het mooier in mijn albums om altijd een dubbele pagina te maken, in scraptermen noemen ze dat een spread. Deze layout is echter wel los omdat het  de eerste pagina van Dantes album is.


Ik heb het papier uit het blok Noors favourites gebruikt 6003/0710 Een blok met heel divers papier, dus heel bruikbaar.

6003/0710 Paper Bloc Noor`s Favourites

Om dat ik deze foto zo mooi vind en hem echt uit het boek wil laten knallen heb ik hem heel rustig gehouden en enkel wat kagen designpapier en rib karton eronder geplakt. Achter de foto heb ik aan beide  zijden  de mooie blauwe Noor randstans 6002/0357 gebruikt.


 Het cardboard hartje van Dutch doobadoo heb ik een aantal keer vergroot  door het steeds op ander papier te plakken en met een randje uit te knippen. In het midden zit het Noor hartje met de vleugeltjes 6002/0382.

6002/0382 Sending Love Hart + Hart met vleugels

Ik ga snel wat nieuwe albums bestellen zodat ik weer verder kan.

2 opmerkingen: