dinsdag 22 maart 2016

Happy Easter

Hallo allemaal,

De Pasen is in aantocht, dit weekend is het zover, dus nog even een echte Paas creatie, waar de narcisjes niet op mogen ontbreken. Met de nieuwe Noor! Vintage Flourish bloemetjes moet dat helemaal goed komen.


De basis heb ik gemaakt met de nieuwe mal van Dutch Doobadoo (470.713.129) deze heb ik 2 maal uitgeknipt en aan elkaar geplakt om dit lantaarntje te creeren. Voor de bodem heb ik een stuk vierkant chipboard gebruikt, waar ik het mos op heb geplakt.


De narcisjes die je op deze lantaarn ziet heb ik gemaakt met de flourish vintage bloemen (6003/0065). Deze heb ik in het geel en donker geel uitgestanst. 

6003/0065 Vintage Flourishes Bloem

Voor de narcis gebruik je 2 bloemen van dezelfde grootte. Deze bol je op met een embossingpen en van het kelkje knip je 2 blaaadjes af, zodat het kelkje ontstaat, deze plak je op met een dikke klodder tacky glue lijm.


Op de achterkant van de lantaarn heb ik een plaatje geplakt in de mooie rechthoekige stans (6002/0356) Deze stans blijft toch wel 1 van m'n favorieten, hoor! 

6002/0356 Blauw Frame + 3 hoekjes

Verder heb ik hem ook nog wat versierd met wat vlindertjes van Dutch  Doobadoo (472.948.007)


Rechts boven in heb ik een bloemetje geplakt die ik gemaakt heb met de bloemen flourish vintage stans (6003/0066).

6003/0066 Vintage Flourishes Bloem

 Alle bloemetjes opgebold en aan een splitpennetje geregen, daarna de blaadjes iets omgebogen en op de splitpen een pareltje geplakt. Achter de bloem heb ik wat klim op (6002/0456) geplakt.


De zijkanten heb ik versierd met wat eieren uit een laser artvel (472.948.018) van Dutch Doobadoo.


Voor het lammetje (6002/0435) heb ik nog een narcis (6003/0065) geplakt.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en ik wens jullie alvast fijne Paasdagen! 

Groetjes

2 opmerkingen: