vrijdag 26 februari 2016

Think HAPPY Thoughts

Goedemorgen lieve mensen,

De pakketten Create & Celebrate die maandelijks uitkomen, zijn super populair en vrij snel uitverkocht. Wij hebben er een challenges aan verbonden, en die van de Home Sweet Home kun je hier bekijken: 


Het noor-team heeft voorbeelden gemaakt, en dit was mijn poging.


 Het bijbehorende raam (6002/0197) heb ik wat kleiner gemaakt, zodat het precies op de kaart past.
Toen had het kaartje 2 vensters.



Door achter het raam een transparant (glas) en een stukje dessin papier te bevestigen met foamblokjes,

 


 Ontstaat er diepte en is het net of je in een huiskamer kijkt.



Op het "middenpad" paste precies de Noor Pergola (6002/0414)


De bijbehorende klimop van de pergola heb ik gecombineerd met de Autum Klimop (6002/0456). Wat potjes her en der uit de One of a Kind Tuinset (6002/0503)


En natuurlijk kan de Lantaarn (6002/0194) niet ontbreken in deze tuin.


Tot slot heb ik uit het blok Tough Textures (6003/0705) 
een paar "stepping stones" geknipt en er een paadje van gemaakt.


Ik hoop dat jullie ook meedoen aan de challenge!
Veel plezier alvast en...




Hartelijke groeten,

0 reacties:

Een reactie posten