maandag 8 februari 2016

Tea Time

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een lekker kopje thee voor jullie.  Het leuke "afternoon tea" 6011/0077 papier bracht mij op dit idee. Samen met de leuke stansjes die erbij passen is deze kaart tot stand gekomen. Als basis heb ik een shape art gebruikt en deze bekleed met het designpapier van Afternoon tea.


Deze heb ik een maatje kleiner gesneden. Daarna heb ik er nog een paar stroken designpapier op geplakt.

6011/0077 Paperbloc Afternoon Tea

Op het frame 6002/0356 heb ik een plaatje geplakt met een paar theekopjes.
Heel passend bij het thema. 


De lepel en vork  heb ik uit zilver karton gestanst met de stansjes 6002/0465. Bovenlangs heb ik de randstans 6002/0398  met de kopjes en potjes geplakt. 

6002/0465 Afternoon Tea Theelepel + Vorkje

Deze heb ik 1 x uit roze cardstock gestanst en daar achter zilver karton geplakt.


Ook de losse thee/koffie pot met beker heb ik zo gemaakt. gestanst dus uit roze cardstock en zilver karton er achter. Verder nog wat extra versieringen aangebracht zoals rozenkant en bloemen.
Dat was mijn theekaart. 

6002/0398 Afternoon Tea Rand met kopjes/theepotjes

Ik hoop dat je hem leuk vind. Ik wens je een fijne dag verder,


1 opmerking:

  1. Ik ben ook gek op dit DP. Je kaart vind ik erg leuk geworden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen