zaterdag 20 februari 2016

Gast Designer Janneke

Lieve allemaal,

Vandaag mag ik jullie eindelijk vertellen dat ik gastdesigner mag zijn bij Noor! Design. Ik was helemaal in de wolken toen Jolanda mij eind vorig jaar vroeg om een bijdrage te willen leveren aan dit super gezellige blog!

Voor degene die mij niet kennen zal ik mijzelf even voorstellen. Ik ben Janneke Vink ( 41 jaar) en in 1994 getrouwd met Arnold. Wij zijn de trotse ouders van Janine 18 jaar & Arjan 15 jaar.



Naast mijn dagelijkse bezigheden als moeder, echtgenote en doktersassistente vind ik het heerlijk om creatief bezig te zijn. Ik ben een echte bezige bij en kan absoluut niet stilzitten en moet dus altijd wat om handen hebben. Als kind was ik al in de weer met lapjes stof, lintjes, kralen en papier. Tijdens de opleiding voor ziekenverzorgende kwam ik in aanraking met het "kaartenmaakvirus". Een collega maakte 3D kaartjes voor de verkoop in het verpleeghuis en toen ik dat zag was ik meteen verkocht.


In het begin maakte ik hele simpele 3D kaartjes. Later kwam er een borduurtje op en nog veel later ben ik gaan scrappen. Inmiddels heb ik een eigen stijl ontwikkeld en houd erg van vintage en van "volle" kaarten. Sindsdien ben ik echt verslaafd en ben dan ook dagelijks in mijn hobbykamer te vinden! Op mijn blog www.originalhandmadebyjanneke.blogspot.nl  laat ik met regelmaat een nieuwe kaart of creatie zien. De komende periode ga ik dus gezellig met de producten van Noor! Design aan de slag!

6002/0503 One of a Kind Tuinset

Mijn eerste kaart heb ik gemaakt met de mooie mallen van " One of a kind Tuinset" 6002/0503


Het designpapier komt van het paperbloc Botanical 6011/0313 en Wood texture 6011/0304 en bij deze lente kaart kan de mooie tekststempel 6410/0039 met " Carpe Diem" natuurlijk niet missen.

6011/0313 Paperbloc Botanical    6011/0304 Paper bloc Wood texture 

 Ik vind het mooi als je er ook een tekst bij kan stempelen, dat maakt je kaartje helemaal af.
  

Het venster 6002/0189 zorgt voor een doorkijkje op deze kaart en ook de grasrand 6002/0137 past mooi in dit geheel.

6410/0039 Stempelset Buttons Veel Geluk   6002/0137 Vintage Flourishes Rand gras

Omdat het een enkele kaart is, heb ik aan de achterzijde een cardholder 6002/0290 bevestigd.


 Ik hoop dat jullie mijn eerste project als gast leuk vinden!

Ik wens jullie een hele fijne dag toe!
Liefs Janneke

17 opmerkingen:

  1. Hoe leuk is dat voor jou.........GEFELICITEERD en ik hoop dat je een hele leuke tijd heb op dit blog. Ik zou willen zeggen succes, maar dat heb je niet nodig dus ik zeg veeeeeeel plezier.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje, Janneke!
    En gefeliciteerd met je Gastdesignplekje!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je met al deze leuke spulletjes gemaakt. Super dat je gastdesigner mag zijn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty van een kaart en wat gaaf dat je gevraagd bent om hier gastdesigner te zijn Janneke!! Helemaal verdient hoor, je kaarten zijn zo super mooi!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty van een kaart en wat gaaf dat je gevraagd bent om hier gastdesigner te zijn Janneke!! Helemaal verdient hoor, je kaarten zijn zo super mooi!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en wat een super mooie kaart. Veel succes verder.
    Groetjes Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en wat een super mooie kaart. Veel succes verder.
    Groetjes Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Janneke ! Met mooie leuke spulletjes knap gemaakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Janneke!!! Gefeliciteerd Welkom als gastdesigner.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje
    Veel plezier als gast designer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje
    Veel plezier als gast designer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart hoor ...kijk uit naar je volgende creaties ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart hoor ...kijk uit naar je volgende creaties ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart. heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap.

    BeantwoordenVerwijderen