maandag 4 januari 2016

Spring is in the Air

Hallo,

Na alle kerst creaties was ik wel toe aan een beetje lente. Wat is er nu leuker dan daarvoor de "one of a kind" set 6002/0503 te gebruiken. Deze heeft als thema "Spring" en heeft allerlei bij elkaar passende stansjes. Daar ben ik dan maar mee aan de slag gegaan.

Eerst heb ik met een beetje PanPastel wat blauwe lucht gemaakt. Hier heb ik van het "Wood" paperbloc drie stroken op geplakt. Die stroken heb ik los geknipt en aan de zijkanten voorzien van donkerbruine distress inkt. Door ze een beetje voor en achter elkaar te plakken lijkt het net een stuk van een houten hek.

6002/0503 One of a Kind Tuinset

Op het hek heb ik de vlinder geplakt. Tegen het hek staat een bezem en een schep. De schep heb ik met een molotow marker - zilver ingekleurd. De bezem heb ik op het gedeelte van de haren wat voorzien van bruine distress inkt.De takken vind ik zelf helemaal geweldig. 

6002/0456 Autumn klimop

Je kan ze kaal laten, zoals ik hier heb gedaan. maar je kan er ook blaadjes en bloemetjes op plakken. Verder heb ik nog de klimop stans ( autumn 6002/0456) gebruikt. Deze heb ik na het stansen en embossen aan diverse stukjes geknipt en her en der  over de kaart verdeeld.


De bloempotten heb ik uit een bruine/rode kleur papier gestanst en geembost. Door ze een beetje rond te buigen en wat verhoogd op te plakken lijken ze net een beetje realistischer.  Verder heb ik de kaart nog voorzien van een tekstje die van de paas clear stempelset komt. De tekst "spring is in the air" vond ik er toepasselijk voor deze kaart. Ooh en ik vergeet nog te vertellen dat ik de onderste rand van de kaart een beetje groen heb gemaakt met distress inkt. Hier heb ik weer wat donkergroene streepjes op gezet. Zo, nu heb ik volgens mij alles wel vertelt.

6410/0098 Stempel Autumn

Ik wens je een fijne dag verder en graag tot de volgende kaart.



2 opmerkingen: