donderdag 7 januari 2016

Hugs and kisses

Hallo lieve Noor vriendinnen,
allereerst nog de beste wensen voor een spetterend en creatief 2016!

krijgen we nog winterweer? Het lijkt er wel op he met al die ijzel in het Noorden van het land. Een winterkaartje kan nog best, vind het altijd lastig om daar na de kerst mee te stoppen want maak ze zo graag. Met verschillende Noorblokjes door elkaar gemixed heb ik mijn kaatrje beplak ten de tintjes rood en lichtblauw gebruikt.


Ik vroeg mezelf af toen ik dit kaartje ging maken wat nou eigelijk mijn fav Noor mal is. Dan kom ik toch uit op de rolrozen 6002/0384.eigelijk zijn er maar weinig kaartjes waar ik ze niet op gebruik.



Ook op dit kaartje samen met wat ijskristallen voor een winterssfeertje.

 De tekst is een paper art vel van Dutch doobadoo wat ik zwart gemaakt heb met een stift.

Onder de rozen heb ik uiteraard toefjes groen gemaakt met de vintage flourisch  6003/0032takjes van Noor, zo maken ze je kaartje toch helemaal af ?


 Tot de volgende keer,

2 opmerkingen:

  1. Wat een lekker winters tafereeltje! Die rolroosjes zijn inderdaad heel leuk en je kunt zitten overal op gebruiken. Tja en de winter...het is natuurlijk nog steeds winter, dat is niet na de kerst afgelopen. Het weer doet nu tenminste een beetje mee! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartje !
    Idd heel leuk zelf bloempjes maken met de Noor mallen .
    Prachtig winters sfeertje !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen