donderdag 12 november 2015

Warme Wantjes

Hallo allemaal, 
Wat is het nog mooi weer he ? Helemaal nog geen wantjes weer. Maar het met de nieuwe Noortjes vraagt het er toch om dat ik met de Dutch Doobadoo wantjes een easel maak voor de kerst, want kerst kaartjes heb je altijd in grote hoeveelheden nodig!


De basis van de wantjes heb ik gemaakt van wit cardstock en deze bekleed met papier uit het grote blok Noors favorites 6011/0710.  Een ideaal paperpad want alle favoriete papiertjes zitten erin op 30 bij 30 formaat.


Mijn afdrukje is er een van Mo Manning en heb het gekleurd met sennelier. 


Hoe toepasselijk zijn de wantjes en muts stansjes van Noor ik heb ze beide op mijn kaart gebruikt.  De muts  heb ik over een toef takjes geplakt.die ik heb gestanst met de vintage flourishes hulst en een ander takje. 

6002/2034 Winter Wishes Gloves & Hat

Ik hoop dat ik jullie weer van een beetje inspiratie heb kunnen voorzien. 
Fijne dag ! En tot snel 


3 opmerkingen:

  1. Prachtig wantje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan dit zijn super warme wantjes.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor weer eens wat anders dan een vierkante kaart.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen