dinsdag 10 november 2015

Fijne Feestdagen


Hallo allemaal,
Voor je het weet is het kerst en dan heb je toch wat kerstkaarten nodig om te versturen, ik ben er al een tijdje mee bezig, zo ook deze.

De basis heb ik gemaakt uit aqua kleurig cardstock, deze heb ik gemat met wit cardstock en het mooie  winterse papier uit het designpapierblok van Noor design.


 Aan de bovenkant heb ik de sterrenrand geplakt, ik vind hem erg leuk passen bij een winters effect.De ronde mal heb ik uitgestanst uit wit cardstock en ingekleurd met distress inkt vintage photo,deze heb ik gemat op aqua kleurig cardstock, daar achter heb ik het plaatje met de hertjes uit het paper and picture boekje geplakt. 


De mooie cirkelvormige stans heb ik versierd met wat plakparels.Ook heb iker wat sneeuwvlokken bij geplakt met een plakpareltje.Bij de bloemetjes heb ik het hulsttakje gebruikt.


Hier nog even de hertjes die ik aan beide kanter geplakt heb. Wat zijn ze toch schattig!

 

Nou dat het weer voor vandaag,
Tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Gaaf modelletje, mooi in ijsblauw!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie!
    Heel gave kleur en dan de herten erbij, heel mooi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful and really well made card here, and I love the color used for it too.

    BeantwoordenVerwijderen