maandag 23 november 2015

Believe

Goedemorgen,



Het is alweer november, wat gaat het allemaal snel zeg! Nog even en het jaar is weer voorbij. Maar natuurlijk gaan we eerst allemaal aan de kerstkaart. En ik doe dat met het mooie designpapier 6011/ van Noor!


 En wat is er nu mooier dan de kerst. Lichtjes, gezelligheid, kerstdecoraties noem maar op, De winkels liggen er al vol mee hihi. Maar ik dwaal af, Ik wil jullie even deze kaart laten zien.
En dat is een kerst kaart, maar dat hadden jullie vast al gezien.

6011/0319 Paperbloc Shabby Christmas

Ik ben begonnen met het patroon en daar een cirkel uitgesneden. In die opening heb ik een iets grotere cirkel van mica geplakt waar ik een tekst op heb gestempeld met witte stempelinkt.


Voorop heb ik mijn favoriete kerst stansjes geplakt. De hertjes. Ik heb ze uit Kraft gestanst en geembost en vervolgens iets bruin gemaakt op de rug en daar de witte stipjes op gemaakt. De hertjes staan in wat mos met wat bloemen.


Hier zie je nog even de gestempelde tekst 6410/0116 en wat sterretjes. Ook zie je nog een stukje van de ijspegel 6002/2036 rand die ik boven in de bol heb geplakt.


En nog een keer het geheel. Het designpapier komt van een paperbloc met de naam "shabby Christmas"6011/0319, Ook heb ik de sterren halve cirkel stans 6002/2042 gebruikt. Deze heb ik in twee delen geknipt en links en rechts van de raffia strik geplakt. 

6002/2042 Noor! Design Winter Wishes Circle Stars

Zo, ik heb er weer een kerstkaart bij. Op naar de volgende !



3 opmerkingen:

  1. This is so beautiful and I love the idea you made with the clear window with the white text on here. It looks sooo awesome and beautiful. Really well done, sooo beautiful made.

    BeantwoordenVerwijderen