zondag 21 juni 2015

Winnaar Sketch it! Challenge

Hallo Allemaal,
Elke keer maak ik voor het magazine weer een sketch. 


En zoals we nu inmiddels al gewend zijn daag ik jullie weer uit om  met de sketch uit Noor! Design magazine nr.6 , mee te doen en de kaarten naar mijn te mailen en  te showen in onze Noor! Design Facebook groep:


En wat een schitterende kaarten zijn er geplaatst en naar mij gemaild. Echt geweldig om elke keer de mailbox te openen en verrast te worden met de prachtigste kaarten. Hieronder de kaarten die ik toegestuurd kreeg:

Sabrina

Addie

 Anja Bakker

 Annemarie Kranenburg

 Astrid Chattelain

 Astrid Luyken

 Carola Sistermanns

 Caroline de la Parra

 Elma Wissel

 Esther Bonefaas

 Fokelien Haije

 Gerrie v/d Belt

 Helma van Oosterhout

 Henriëtte Bailly

 Hennie Verhees

 Jessy Meskens

 Katja Stroo

 Lisbeth v/d Heuvel

 Lysette van Eekelen

 Margreet van Wolfswinkel

 Marga Smits

 Merian Dröge

 Mieke Goosens

 Monique Heinen

Ria van Aerschot

 San v/d Veer

 Saskia Moonen

Wilma Olivier

 Henneke Scholman

Ineke Bruggeman

Ursula Assen

Els Westerveld

Mariska Visser

Nel van Noorloos.

Geralien Hoftijzer

Feikje Buma

Monique Noordhoek

Helaas kan ik maar 1 winnaar kiezen maar pfff das moeilijk zeg uit zoveel mooie inzendingen..Bedankt iedereen voor het meedoen en de winnaar van deze  mooie mal is:

Hennie Verhees 


van harte gefeliciteerd hoor je kaart is echt een plaatje om naar te kijken.


 Mail me je adres tiets.w@gmail.com dan komt de mal snel jou kant op!


4 opmerkingen:

  1. Wow wat veel mooie kaarten en dat is zeker een hele klus om daar
    een mooie uit te zoeken. Gefeliciteerd Hennie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn aardig wat kaarten die je hebt binnen gekregen en inderdaad een moeilijke klus om uit te kiezen. Hennie gefeliciteerd met je prijs. Je hebt ook een prachtige kaart gemaakt met deze schattige stempel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan goed geloven dat dit geen makkelijke taak was. Zoveel mooie kaartjes. Gefeliciteerd Hennie met je prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen