donderdag 25 juni 2015

Noor! Design demo - Hobbyvision

Hallo allemaal,

Ze zeggen dan wel dat de zomer begonnen is, maar ik merk er niks van hoor. Op het moment dat ik deze blogpost schrijf, valt het water in bakken naar beneden en onweert het. Daarom maar een leuk winters kaartje gemaakt met de geweldig mooie nieuwe artikelen van Noor! Design.


Het is een eenvoudige, vierkante kaart geworden. Als basis wit karton van 14 x 14 cm, hierop kraft karton en vervolgens design papier. Het design papier is uit het nieuwe paperblokje Shabby Christmas, prachtige kleuren, weer eens totaal wat anders. 

6011/0319 Paperbloc Shabby Christmas

Aan de linkerkant heb ik een papieren kleedje gebruikt.. Hierop enkele stukjes design papier en een stukje ribbelkarton. Het ribbelkarton is weer bewerkt met witte Gesso.


Eveneens aan de linkerkant heb ik de nieuwe Winter Wishes Circle Stars gebruikt. Ook deze is uit kraft karton gestanst, een beetje Gesso erop en een paar plakparels.

6002/2042 Noor! Design Winter Wishes Circle Stars

Het winters plaatje heb ik in de nieuwe blauwe frame mal verwerkt. Dit geheel heb ik gemat op kraft karton. Op de hoeken een paar grote plakparels.

 6002/2056 Noor! Design Happy Holidays Kerstbomen

Rechtsonder de nieuwe kerstboompjes, deze zijn echt super gaaf. Ook hierop weer witte Gesso.

  

Onder het bloementoefje heb ik wat natuurlijk materiaal gebruikt en een paar takjes vintage flourishes. De tekst heb ik gestempeld met Archival Inkt, kleur Watering Can.

6002/0421 Noor! Design Blauw Rechthoek frame + inhoud

Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje ook weer een beetje heb kunnen inspireren. Deze kaart neem ik ook mee naar de demo a.s. Zaterdag bij HobbyVision in Rijssen.


Misschien zie ik je daar? Ik heb uiteraard nog veel meer voorbeelden mee met de nieuwe artikelen van Noor! Design.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: