donderdag 14 mei 2015

For Someone Special

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de prachtige materialen van Noor! Design. Zoals de Banner set van stans en stempel. Deze gebruik ik erg graag bij mijn kaarten.


Ik heb als basis voor deze kaart kraftkarton gebruikt met een shape mal van Dutch Doobadoo. Tussen het kraftkarton en het witte karton heb ik de mooie vlinderrand gestoken.


Het leuke plaatje past mooi op de ronde mal en past gewoon heel leuk bij het designpapier en de mallen.


De vlinderrand is een leuke combinatie omdat de losse vlinders erg moo op de border passen. Zo kun je leuk spelen met de kleuren van je designpaper.



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.
Tot de volgende keer,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen:

  1. oh wat is je kaart geweldig mooi geworden met al die gave stansen en prachtige details
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een beauty van een kaart! Geweldig, al die laagjes!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen