zaterdag 28 maart 2015

Love Birds


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een vintage kaartje zien met prachtige stencils en papier van Noor! Design. Ik vind het echt geweldig om met deze mooie materialen te werken en het is voor mij iedere keer weer een feestje.

Zoals jullie onder tussen wel weten ben ik helemaal weg van het maken van vintage kaarten een daar past de blauwe serie van Noor! perfect bij.


Ik heb voor deze kaart de mooie rand 6002/0327 gebruikt. Ik heb deze aan de bovenkant van de kaart verwerkt. Ook het mooie designpapier uit paperblok 6011/0310 past mooi bij het plaatje.


Het mooie taartrandje past mooi achter het plaatje en samen met de leuke takjes past alles bij elkaar. De leuke charms 6350/0303 die ik gebruikt heb zijn van JoyCrafts.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. 




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

9 opmerkingen:

  1. wouww, heel mooi gedaan, toppie!!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, lijkt zo wel een kroontje die rand bovenaan de kaart! Lekkere frisse kleuren ook. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, lijkt zo wel een kroontje die rand bovenaan de kaart! Lekkere frisse kleuren ook. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou en of dat je mij hebt geïnspireerd met je kaartje. Het is werkelijk prachtig! Top hoor! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is weer een schatje ineke.
    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi! Prachtige combinatie en mooi al die details.

    BeantwoordenVerwijderen