dinsdag 10 maart 2015

For You

Hallo allemaal,

Wat blijft de hartjes rand toch leuk om te gebruiken. Je kan hem voor allerlei creaties wel gebruiken. Zo heb ik hier een kaart gemaakt met een houten vakjes doosje erin. Even een andere variatie.


De voorkant heb ik beplakt met design papier van het mooie A5 "Spring" paperbloc. Daarop diverse versieringen geplakt:


Bovenlangs heb ik achter een designpapier de Harten rand stans geplakt.


Achter het afdrukje heb ik een paar bingo kaartjes verwerkt die ik met bruine inkt gestempeld heb.


En dit is de binnenkant. Ook deze beplakt met het "Spring" paper. En er aan de rechterkant een houten doosje ingeplakt, die als verpakkingsmateriaal gediend heeft. Zo zie je...we kunnen alles gebruiken.


De linkerkant heb ik ook weer een paar design papiertjes ingeplakt. Alle randjes heb ik ruw gemaakt en met Crackle paint bewerkt. 



Hierop heb ik een hart geplakt dat ik uit Kraft heb gestanst en met embossing inkt en poeder een tekst opgemaakt. Deze komt van de clearstempelset sending love en past precies in de harten stans.


En dit is nog de rechterkant. Met hetzelfde designpapier heb ik de vakjes bekleed en
er kleine dingetjes ingeplakt.


Het is toch echt wel een heel gaaf papierblok vinden jullie niet ?
Tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking: