vrijdag 13 februari 2015

Snow Much Fun

En hoe vinden jullie onze nieuwe challenge? Speciaal voor de  vele atc liefhebbers heb ik dit patroontje bedacht om 4 atc's in een klein albumpje te bewaren.

Niet meteen denken o jee dat kan ik echt niet maken, het is zoo simpel en op ons blog vind je een uitgebreide beschrijving met stap voor stap foto;s! Ook vind je er alle info over deze challenge en natuurlijk wat je kunt winnen! En als je een silhouette cameo hebt, kun je dit patroon ook vinden in onze facebookgroep.


Ik heb het boekje in winterse sferen gemaakt met het winter wishes papier. Het plaatje is van Hobby House en de kleuren vond ik mooi bij het papier passen. De ovale blauwe rand heb ik uitgestanst en design papier erachter geplakt met een tekst erbij. Natuurlijk de warme handschoentjes en het mutsje(DDBD) horen erbij. Ik ben echt fan van die kleine postzegel stansjes en teksten , je kunt er zo heerlijk een hoekje mee opvullen. Toen kwam het leukste werk..het boekje vullen, en tja zoals altijd bij Tiets, bomvol.



Als het boekje open gaat heb ik als eerste een pocket gemaakt en daar een voorraadjes tekst atc's geschoven waarop je je naam en titel van de serie atc kunt zetten.


Aan de rechterkant natuurlijk verteld waar voor en van wie het atc albumpje is. Met de vlaggetjes en alfabet stansjes  en een tag. De eerste atc komt hier al om het hoekje!


De 2de pagina heb ik een border gemaakt van ribbelkarton en daar een Noor tag in geschoven.. De sneeuwpoppies van Dutch Doobadoo zijn perfect voor op deze kleine pagina's!


Natuurlijk ook een atc in de opening, want daar gaat het natuurlijk om.. Niet teveel erop geplakt want het boekje was al aardig dik hahaha. Maar kon het niet laten om nog een extra tag achter het design papier te schuiven.


De 3de pagina heb ik links een pergamijn zakje geplakt gevuld met witte pailletjes zodat je een beetje het sneeuwvlok effect krijgt. Een label erop met een leuke streepjes code tekst en weer dat lieve sneeuwpoppie erbij.


Rechts een tag met daarop het woord winter en een horloge wat dan eigenlijk het woord time moet voorstellen. Natuurlijk aangevuld met handschoentjes en muts. De atc hoort natuurlijk bij de eerste want het is een serie van 4.


De 4de pagina heb ik rustig gehouden aan de linkerkant. En pocket gemaakt met ribbelkarton, Een halve ster erachter geplakt en een tag erin geschoven. Aan het touwtje hangt een labeltje van DDBD.


Rechts als basis een bingokaartje gebruikt met aangevuld met het hartje en de filmstrip. Ook hier natuurlijk weer een bijpassende atc!


De laatste pagina weer met een tag gewerkt en daarop een ijskristal met ronde tekst verwerkt. op de binnenkant van de omslag van het boekje een border als pocket gemaakt met daarop mijn naam label. Bovenin een stukje papier opgeruld zodat ik daar nog een tag kwijt kon.

(Klik op het plaatje)

Ik hoop dat jullie mee doen met de challenge en op deze manier heb je een leuk eigen atc album!





:

2 opmerkingen: