donderdag 24 april 2014

Leuke koopavond bij Doe@Ding

Ik ben weer thuis van een gezellige demodag bij HobbyVision in Rijssen. Samen met Jenine heb ik vandaag de klantjes de nieuwste Noor! Design artikelen laten zien. Deze maand hebben we eindelijk weer eens wat stoere producten voor het maken van mannenkaarten.


Wat dachten jullie van deze nieuwe Silhouette stempel 6410/0092? Ik heb hem met bruine Memento inkt gestempeld op designpapier.


De nieuwe vlaggenlijn 6002/0277 heb ik ook gestanst uit kraft papier. De nieuwe Noor! Design Typewriter keys stempels 6410/0078 passen er weer precies op. Ik heb de tekst "hoera" gestempeld en deze rondjes uitgeknipt en met wat 3D kit op de vlaggenlijn geplakt.


De tekst op de kaart komt uit een uitdrukvel uit de collectie Dutch Label Art van Dutch Doobadoo. De labels zijn kant-en-klaar, handig want dan hoef je niet heel de tijd je stempelgerei voor de dag te halen.


Dit was het eerste mannenkaartje maar ik kan jullie verklappen dat er heel snel meer volgt. Ik laat jullie ook morgen weer leuke toepassingen zien op de koopavond bij Doe@Ding.
Op vrijdag 25 April is Doe@Ding geopend tot 21.00 uur, voor een gezellige extra koopavond. Vanaf 17.00 uur zullen er leuke demonstraties gegeven worden. Joyce en ik zijn er uiteraard ook bij om de laatste nieuwe Noortjes te demonstreren. 



 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





0 reacties:

Een reactie posten