zaterdag 8 februari 2014

Noor Vriendinnendag Joyce

De Noor! Vriendinnendag is echt iets waar ik naar uit kijk. Samen met alle meiden een leuke dag organiseren is natuurlijk geweldig en dat dan te kunnen delen met jullie is helemaal top. 


Ik zal deze dag een demo geven en wel met de nieuwe mdf artikelen die Noor! design in de collectie heeft zoals de deurhanger 6200/0154 en het hartenboekje 6200/0152. Ik wil jullie dan ook laten zien je dit beplakt met Modge Podge.


Ik heb dit boekje gemaakt met foto's van de vakantie van mijn lieve schatten. Is toch een geweldige manier om je foto's te kunnen verwerken.


De rest kan je komen bekijken op de vriendinnendag natuurlijk en er zullen dan ook nog meer voorbeelden zijn. Natuurlijk ook van de deurhanger en alle stansen en stempels die je er leuk bij kan combineren.

Joy! Crafts - MDF deurhanger  Joy! Crafts - MDF - mini album hart

Tot de vriendinnendag, kijk er naar uit !




1 opmerking: