maandag 4 februari 2013

Vintage Notes

Design Team member Jenine heeft een kaartje gemaakt met het prachtige Vintage papier van DoCrafts - Vintage Notes. Bij deze serie zitten ook allerlei andere "toebehoren", zoals ook de leuke labels met o.a. Sweet Memories die ze ook op deze kaart heeft gebruikt.


Voor de versiering diverse bloemen gebruikt, en wat Vintage Flourishes bladeren 6003/0026 en 6003/0027). Het hartje is ook uitgestanst met een stans van Noor! Design 6003/0005.


De ritssluiting is van Prima Marketing, Rusty White Typo Zipper. Het afdrukje is van Magnolia, Pink Ribbon Tilda. Deze heeft ze ingekleurd met de Faber Castell potloden.


Ik wens iedereen weer een fijne werkweek. Ik vertrek zelf zometeen naar Apeldoorn. Ik geef vanmiddag een presentatie op het demopaviljoen om 13.00 uur met de nieuwste Noor! Design produkten.

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.Heel mooi het papier en derits vind ik super.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Jenine, wat een schitterende kaart weer, helemaal sprakeloos.
    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje
    Groetjes Marrgreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig kaartje, helemaal mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart!! Lief stempeltje en mooi ingekleurd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldschone kaart , je hebt gewerkt met prachtige kleur tinten
    , super
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OO Wat een schitterende kaart, prachtig.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooi kaartje! Ik ga er morgen eentje maken voor een collega, dit zal zeker een bron van inspiratie zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi!!
    Wat een schitterende kaart!!
    En het demopaviljoen, waar is dat dan in Apeldoorn?? Ik heb er nog nooit van gehoord.
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen