maandag 15 oktober 2012

Doe jij ook mee?

Afgelopen zaterdag heeft Tiets weer haar welbekende clubdag gehouden en ook dit keer was het weer een groot succes. Joy!Crafts en Noor! Design hebben dit keer bijgaande stans gesponsord voor alle bezoeksters dus er zijn nu al heel veel dames die deze mal 6002/0135 reeds in hun bezit hebben.


Nu heeft Tiets een leuke actie bedacht: een kaartenmaakwedstrijd met als voorwaarde dat op je kaartje de bovenstaande mal gebruikt moet zijn. Je kunt je kaart uploaden zelf uploaden in onze Noor! Design Facebook groep:




Je kunt meedoen tot zondag 21 oktober 12.00 uur en dan zal Tiets een winnaar kiezen. LET OP: je moet je kaart op de Facebook groep wel posten in het album "kaartjes gemaakt met 6002/0135 Franse Lelie" anders ben je uitgesloten van deelname. Tiets licht een tipje van de sluier op wat de prijs zal zijn: de basis van het projekt van de Clubdag, dus 2 stuks chipboard, 2 ringen en 5 kraft enveloppen plus nog een verrassing......!


Het eerste kaartje is al geupload, en wel door Ingrid de Heij. Hopelijk volgen er nog veel meer mooie creaties. Ik wens iedereen veel succes!

3 opmerkingen:

  1. hoi meis
    ik denk niet dat ik mee kan doen, helaas
    ik moet zo naar de peut, en morgen wordt ik aan mijn schouder geopereerd dus srappen zit er voor mij even niet in, misschien dat ik vanmiddag iets kan doen, er moeten ook nog boodschapjes gedaan worden
    gelukkig hou ik 1 hand over dus kan wel internetten, hihiihhiihhi
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb mijn kaart al geplaatst hoor!! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen