vrijdag 14 september 2012

Borduurmallen voor Kerst

Na het ongelooflijke succes van mijn eerste serie Noor! Design Borduurmallen komt er deze maand een tweede serie maar dan met thema kerst. Ze zullen vanaf eind september verkrijgbaar zijn in de betere hobbyspeciaalzaak.


En Design Team Member Jenine, onze expert op het gebied van borduren, heeft uiteraard de voorbeeldkaartjes weer gemaakt. Ik zal ze hier nog even in het groot uitlichten.

Deze borduurstansen zijn uiteraard al wel wer als pre-order te bestellen bij Jenine. Klik op het logo hieronder om direkt doorgelinkt te worden.


En omdat ze nieuw zijn geef ik natuurlijk weer 1 borduurstans weg. Wat moet je doen om deel te nemen?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Deze candy loopt tot zaterdag 15 september 08.00 uur en dan zal ik een winnaar trekken met random.

Ben weer errug benieuwd hoe jullie de nieuwe malletjes vinden. Ik kijk weer uit naar jullie reacties dames dus laat gerust een berichtje achter!


37 opmerkingen:

  1. Ik vindt de mallen weer heel mooi Jolanda,scheelt een hoop prikwerk en ik vindt het prettig dat de bovenste en onderste mal met evne het bloemetje in een andere kleur/plaatje erop je ze ook de rest van het jaar kunt gebruiken.En de kaarten van Jenine zijn snoepjes zoals steeds:)groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic cards, a perfect combination of colours, images, stencils, paper & co. Great Job !!!

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke mallen komen er weer aan!! Schitterende voorbeeldkaarten zijn ermee gemaakt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er weer schitterend uit.De kaarten zijn plaatjes. Ik waag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn werkelijk prachtig en schitterende voorbeelden. Maar dat is Jenine wel toevertrouwd.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaartjes Jenine, heel stijlvol!
    Misschien ga ik ook maar vast borduren voor de kerst... :D
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige mallen zijn het weer; de voorbeelden maken dat mijn vingers al beginnen te jeuken. Nog even geduld .... maar wie weet ga ik er eentje winnen, duimen maar. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer prachtige mallen!!
    En de voorbeelden zijn ook zó mooi.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerst borduurmallen, en de kaarten zijn ook zo mooi gemaakt door jenine.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende borduurmallen weer Jolanda, echt super en wat heeft Jenine weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt, toppie hoor !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt met de kerstborduurmallen!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn ook al weer prachtig, en zoals Jenine ze op haar kaartjes verwerkt heeft wel weer super aantrekkelijk.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke malletjes zijn dit weer,daar ga je vast weer veel succes mee halen en de kaartjes die Jenine er mee gemaakt heb zijn ook weer top.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ge-wel-dig wat een mooie mallen zijn dit weer
    de vorige waren al zo mooi en nu deze
    ja echt schitterend
    en wat heeft jenine er weer prachtige voorbeelden van gemaakt
    en natuurlijk waag ik weer een kansje
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, dit is weer gaaf zeg, leuk dat je ons er weer mee verrassen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende kerstkaartjes heeft Jenine gemaakt, zo mooi gecombineerd met de borduurmallen.
    Vooral de borduurmal van de onderste kaart vind ik heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda,

    Wat een mooie mallen heb je weer gemaakt echt super en leuk dat je ons weer een kansje laat wagen.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige mal en schitterende kaarte.
    bedankt voor deze kans Jolanda.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi meis
    wat een schitterende mallen heb je weer gemaakt
    jenine, je kaartje is weer prachtig gemaakt meis
    jolanda, dank je wel voor een kansje om te winnen meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I LOVE embrodery and I think it's a great idea to have templates die cut like the one you've made, it will be very appreciate and I hope to win one of them so I can try it. Thank you very much to give a chance to win such a great price.
    Lyse
    bricomanie@gmail.com
    http://bricomanies.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn dit weer een schitterende mallen, WAUW!!!!
    Super bedankt voor deze kans om te winnen.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige mallen en zulke mooie voorbeelden.
    Bedankt dat we weer een kansje mogen wagen.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige kaartjes!!! super. ik doe niet mee hoor! ik borduur niet.
    maar dat plaatje van de bovenste kaart, daar heb ik toevallig een stempel van. gisteren gekocht.
    ik wist niet dat er ook knipvellen van waren.
    succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind de malletjes fantastisch! Ook de kaartjes zijn prachtig!
    Knuffels, Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een stel mooie mallen zijn er ontworpen.
    Wat voor prachtige kaarten ijn er mee gemaakt.
    De complimenten hiervoor.
    Ga o door

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dank jullie wel allemaal voor de super leuke reacties :-)

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie mallen,
    ik ben gek van alles wat met kerst te maken heeft.
    Hier wil ik wel een kansje voor wagen.

    groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat zijn mooi. ik wil ook graag een kans wagen .
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, wat een prachtige borduurstanzen heb je weer ontworpen. Het lijkt wel of Noor je creativiteit extra heeft geprikkeld. En Jenine, wat heb jij ze weer perfect uitgewerkt. Door jouw voorbeelden vliegen ze weer de winkels uit. Prettig weekend, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wowwwww, wat een prachtige kerstkaarten met deze nieuwe mallen. Ik zie dat ik nog net op tijd ben. Wil graag een kansje wagen.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn erg mooi!! Leuk zo in combinatie met inkt. Een gezellig weekend,Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit zijn prachtige kerstkaarten! Mijn complimenten hoor! Ik wil een link op mijn blog plaatsen omdat ik een stukje schrijf over Home made kerst cadeautjes! En dit is zeker een aanrader! Heb een link toegevoegd naar mijn blog, het stukje wordt geplaatst onder "Homemade voor de kerst".
    Groetjes, Maria
    http://marialamontagne.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen