zondag 5 augustus 2012

Triangle Kaart

Van volgster Mieke Duckers hebben we een ontzettend leuk felicitatiekaartje gekregen voor de geboorte van Noor wat ik graag met jullie wil delen. Het is een Triangle kaartje, in de vorm van een driehoek.

En nog even een fotootje van de zijkant genomen zodat jullie de driehoekvorm van de kaart wat beter kunnen zien.

En ik heb ook het patroon voor jullie uitgetekend zodat iedereen deze leuke kaart kan maken. Wil je het patroon liever in PDF formaat ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@noortje-design.nl o.v.v. patroon Triangle Kaart.


Veel plezier gewenst met dit patroontje. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Laat gerust weer een berichtje achter, ik lees ze met veel plezier.

25 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje!! Lief plaatje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enig dat jij weer een patroontje van een gekregen kaart voor ons maakt.
    Je kan het ook niet laten Jolanda!
    Geweldig vind ik dat. De kaart is bijzonder leuk.
    Wat vond je van de postzegel van Noor op de geboortepost?
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi jolanda
    wat een leuke en aparte kaart en dat je het gelijk met andere bloggers wilt delen,daaraan kan je zien dat je met hart en ziel bezig bent met je blog:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het leuk om dit soort dingen met jullie te delen Corry

      Verwijderen
  4. mooi kaartje en dank je wel voor het patroon.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk idee, en inderdaad een heel leuk kaartje van Mieke
    Bedankt voor het maken van het patroon en het delen ervan

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je dat met ons deelt!!! Bedankt, ik zet hem op mijn te do lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart zeg! En wat lief van je dat je er gelijk een patroon van maakt en dat met ons deelt. Hij is gelijk opgeslagen hoor :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heel mooi hoor. Ik ga het ook proberen. Bedankt

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk modelletje, dank je wel voor het patroontje
    en bijna vergeten, je kaart is schitterend geworden leuk gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi meis
    jeetje echt een snoepie van een kaartje, zo schattig
    dank je wel voor het patroon, wie weet maak ik er wel 1
    een fijne zondag allemaal, veel plezier
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super schattig kaartje, leuk model! Bedankt voor het delen van het patroontje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauwwww wat een super mooie kaart jolanda en heeeelll erg bedankt voor het delen van dit gave patroontje....neem hem mee hoor

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuke kaart Jolanda.
    en bedankt voor het patroon.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje, leuk modelletje ook

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAt een mooie kaart! erg leuke afbeelding ook. bedankt voor het patroon.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOhhhhh, wat een schitterende kaart!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen